tirsdag 21. september 2010

Old love story


Jeg vil så gjerne fortelle om en love story til to av mine venner.
Jeg fikk oppdraget å skyte forlovelsesbildene av de.
Oh la la love is in the air!
Men dette er noen år siden nå altså!
Det var LOVE på settet den gangen.


De traff hverandre på festival.
Det var groovy tider.
Nå har de fire barn.........


Men før trillingene og minsten kom fikk de altså plass på en sykkel.
Jeg sier bare fire barn, for et liv....
Det er liksom ikke noe groove og fest lenger.
Jeg vil si mest gørr.
Det er ikke mye schwung over det hjemmelivet.
Apemamma var en gang den dama!
Oh la la og bamsepappa!
Say no more if you know what I mean ;)

 


Nå er de en uformelig klump...
Isn't it sad, no life, no jazzzzzz.
Tada og tudelu som det heter her i bloggworlden!
Klemz

2 kommentarer:

  1. Ahhhh, hvilken lovestory!!!
    *sukk*

    SvarSlett
  2. jammen godt di forlova seg før di fekk unga å blei t sånne uformelige klumpa, så du fekk tatt disse fine bildene;)

    SvarSlett