søndag 6. mars 2011

Sunday Afternoon in the park


Moi og Giraffmamma.
Picnic i parken.
Fastelavnsboller.
Ikke croissanter........
Men Giraffmamma sto for maten.
Jeg tok med drikke.
Vin!
Vel, kremboller og vin?
Men Giraffmamma hadde med varm drikke,
den damen drasser rundt på det meste.


Det ble hyggelig likevel.


Giraffmamma spiste boller og koste seg.
Jeg refreshet meg med ørlitte grann kontinental drikke.


Giraffmamma bekymret seg for kulden og
ville ikke sitte så lenge.
Jeg kunne roet ned i parken hele dagen.
Come on, 
ser jeg ikke glad ut?
Bekymrede mennesker er ikke glade.
De er bekymret.
Dagens visdomsord fra meg.


C'est la vie!
Snart forlater jeg gamlelandet igjen.
Skal skyte noen reklamebilder.
Boller og kaffe er ikke moi vet dere!
Adieu

1 kommentar:

  1. Ser verkelig ut som ein trivelig dag.
    Fantastisk hu der Giraffmamma, så det kan jo liksom ikkje slå feil.

    Glede meg te å sjå resultater av reklameshooten :o)

    SvarSlett